2012/05/18

BLOGAREN EBALUAZIOA


Larraitz Berraondo eta biok elkarri egin diogu blogaren ebaluazioa. Horretarako, eta Larraitzen bloga ebaluatzeari ekin aurretik, bloga bera aztertu eta irakasleak eskainitako hainbat irizpide izan ditut kontuan.


Ikaslearen oharrak
Ohar eta datu interesgarri ugari argitaratu ditu. Irakasleak proposatutako artikuluetatik haratagoko informazio osagarrietan ere bere interesa agertu duela antzeman da. Zalantzarik ez, beraz, irakasgaiak eta gaiak berak Larraitzengan piztu duen jakin-mina (4).
Analisia eta gogoeta
Artikulu eta atal bakoitza aztertzeaz arduratu bada ere, eta gaiaren inguruko gogoetak zentzuz argitaratu baditu ere, sakonagoko ideiak bota ditut faltan (3,5).
Sormena eta originaltasuna
Makina bat irudi eta bideo  bildu du blog-ean, originaltasunaren iturri. Horrexek berak aberastu du bloga, eta erakargarri bihurtu du aldi berean. Gaiarekin lotutako informazio osagarria bilatzen ere saiatu da (4).
Atalen arteko lotura eta koherentzia
Atalen arteko ordena logiko eta koherente bat markatu du aldi oro. Ideiak ondo eta argi lotu ditu, gaiarekin lotura zuzenik ez duten aipu axolagabeak ekidin ditu eta erraz irakurtzeko eta ulertzeko moduko testu interesgarriak eratu ditu (4).
Hizkuntzaren zuzentasuna
Hizkuntza zuzena eta jasoa erabili du aldi oro. Hala ere, bada garrantzi gehiegirik gabeko akats ortografikoren bat edo beste, nahigabe egindakoak ziurrenik. Irakurketaren tonua markatzeko funtsezkoak diren puntuazioa hobetu beharko litzatekeela ere sumatu dut (3).
Aurkezpena
Blogaren itxura edo aurkezpena zaintzen saiatu da. Artikulu, lotura eta aplikazio interesgarrietarako loturak erantsi ditu, eta bestelakorik ere gehitu du: profileko argazkia, bisita-kopuruaren kontularia… Hala ere, teknologia berriekin eta hezkuntzarekin lotuagoko atzealde bat erabiliko nuke, edo, behintzat, zerbait neutroagoa izan dadila, bestelako gai baten inguruko bloga denik inork pentsa ez dezan (3,5).

Larraitzen bloga irakurtzera animatzen zaituztet, ekarpen interesgarriak baititu; hona hemen blogaren helbidea:

No hay comentarios:

Publicar un comentario